Blog/Nieuws

Interview Floor van de Pavert

Een talent waar mijn bedrijf heel veel aan heeft is dat ik goed ben in gratis media-aandacht voor elkaar krijgen.

Interview Swie Oei

Het leuke aan ondernemen in Oeganda is dat het bruist, voor alles is een oplossing te vinden en je zit minder met regelgeving dan in Nederland.
harpert entrepreneurs organization

Harpert Holtkamp

Bekijk de video en hoor welke belangrijkste levensles Harpert heeft opgedaan binnen EO.
Erik entrepreneurs organization

Erik de Weerd

"De mindset van EO’ers in combinatie met het rijkdom aan ervaringen, zorgt er voor dat het vinden van een oplossing op vraagstukken steeds makkelijker wordt", de kracht die Erik in EO ervaart.
Inez entrepreneurs organization

Inez van Oord

Think big, be bold is de kernwaarde die de ondernemersgeest van Inez van Oord (Fiber Foods) drijft om grenzeloze stappen te maken. EO droeg bij aan haar ondernemersavontuur in Uganda. Hoe en waarom? Bekijk de video.
bob entrepreneurs organization

Bob Seldenthuis

Bob Seldenthuis, eigenaar van Seldenthuis Engineering en E-ports ging door EO niet alleen grootser denken maar durfde door EO ook grotere stappen te maken.
monique entrepreneurs organization

Monique Ansink

Samen groeien, innovatieve ideeën delen en realiseren zorgt voor meer impact en bevordering van het welzijn van mens en planeet, zo ook voor Monique Ansink. Bekijk nu haar korte video.

Interview Inez van Oord

Het leuke aan ondernemen in Oeganda is dat het bruist, voor alles is een oplossing te vinden en je zit minder met regelgeving dan in Nederland.

010 meets 020

"Als je voor EO in het bestuur gaat draagt dat enorm bij aan je persoonlijke ontwikkeling. Dat had ik van tevoren echt niet ingeschat.”
Landgoed Duin & Kruidberg

After Movie: Ignite Your Senses – Chapter Retreat – Donderdag 31 maart 2022

Het was een unieke ondernemerservaring waarbij we onze zintuigen werden geprikkeld en geïnspireerd.

Interview “EO HIGHLOW” met Daniël Sanandaji

Met DMS wil ik graag andere bedrijven helpen om door te groeien door de juiste online marketing aanpak.

Interview Thalita van Ogtrop door Monique Ansink

Ons hoogste doel is dat mensen 2e hands als gaaf en cool gaan beschouwen. We willen die gedragsverandering teweeg brengen!